Chceme červeného župana?
„Bratislava je modrá ... chceme červeného župana?“ Na billboarde vľavo modrý kandidát na župana bratislavského VÚC, vpravo červený, zobrazený fantómovou grafikou, podporovaný červenou stranou. K tomu sa mi žiada povedať, že znevažovanie, očierňovanie a očerveňovanie protikandidáta je jedným z najnevhodnejších spôsobov vedenia kampane, a zo strany súčasného župana dosť nešťastný. Môže mu urobiť celkom dobrú medvediu službu. A vôbec, v takýchto voľbách ani nemusia rozhodnúť schopnosti, dôveryhodnosť a referencie kandidáta, ale stranícka príslušnosť alebo podpora bizarných účelových koalícií politických strán. „Voľte mňa“ je v poriadku, ale „nevoľte jeho“ už nie. „Dobrá modrá“ na modrých billboardoch je v poriadku, ale „zlá červená“ už nie. Čím sa líši červeno-modré myslenie od čierno-bieleho? ...Komerčné antireklamy ... to by už bolo niečo iné, keby som mal na to prostriedky, tak robím...: „nekupujte tamto a tamto“ „nepodporujte tamto a tamto“, „bojkotujte to a to“. Pre pamätníkov: v roku 1992 mala jedna zo strán súčasnej vládnej koalície sformulovaných už neviemkoľko bodov prečo nevoliť stranu, ktorá potom vyhrala parlamentné voľby...