reklama

Chceme červeného župana?

„Bratislava je modrá ... chceme červeného župana?“ Na billboarde vľavo modrý kandidát na župana bratislavského VÚC, vpravo červený, zobrazený fantómovou grafikou, podporovaný červenou stranou. K tomu sa mi žiada povedať, že znevažovanie, očierňovanie a očerveňovanie protikandidáta je jedným z najnevhodnejších spôsobov vedenia kampane, a zo strany súčasného župana dosť nešťastný. Môže mu urobiť celkom dobrú medvediu službu. A vôbec, v takýchto voľbách ani nemusia rozhodnúť schopnosti, dôveryhodnosť a referencie kandidáta, ale stranícka príslušnosť alebo podpora bizarných účelových koalícií politických strán. „Voľte mňa“ je v poriadku, ale „nevoľte jeho“ už nie. „Dobrá modrá“ na modrých billboardoch je v poriadku, ale „zlá červená“ už nie. Čím sa líši červeno-modré myslenie od čierno-bieleho? ...Komerčné antireklamy ... to by už bolo niečo iné, keby som mal na to prostriedky, tak robím...: „nekupujte tamto a tamto“ „nepodporujte tamto a tamto“, „bojkotujte to a to“. Pre pamätníkov: v roku 1992 mala jedna zo strán súčasnej vládnej koalície sformulovaných už neviemkoľko bodov prečo nevoliť stranu, ktorá potom vyhrala parlamentné voľby...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Dušan V. Mikeš

Dušan V. Mikeš

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu